E-mail adressen:

Wedstrijdsecretaris Henri Faber Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. voor wedstrijduitnodigingen

Vertrouwenspersoon

Voor alle problemen die je niet rechtstreeks wil of kan bespreken, zoals pesten en seksuele intimidatie: Janneke Chen-den Burger ; e-mailadres: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Postadres:

klik hier voor de Facebook pagina